..JoM fOlLoW bLoG aQ..


Sunday, June 8, 2014

All is well..!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera..!!
Syukur pada Allah sebb diberika peluang untuk terus hidup dan bernafas.. Semoga apa yg kite lakukan mendapat redhaNya.. Amin..!! 

Semua okey..!??? "All is well"...
Teringat time mds kat uitm machng dulu.. Bila peer mentor(pm) ckp "semua okey??" So adik2 baru masuk uitm akan jawab "all is well" ramai2.. Bergema dewan profesional kat uitm machang.. Ala, mcm citer '3 idiot' tu.. All is well....!!!
Sikit2 dah la pasal mds ni.. Bnyak kenangan kat uitm machang, kang x tertidur plak mlm ni nk citer pasal moment2 kat uitm machang.. Esok kelas pagi okey.. Kul 8.30 pagi.. 

Kesempatan ni, paan nk kongsikan mutiara kata dan kata2 untk paan jgk.. Ini khas untk paan dan kalo kawan2 rasa nk baca dan ingt, jadi sama2 kite praktikkan dlm diri kite.. Bukan paan nk kata paan baek, tapi sekadar perkongsian untuk diri paan dan kawan2 yg nk baca..!! Hehehe..

--> "jangan dek kebaikan yg kite buat dan sikap murni yg ad pada diri kite,kite rasa kite blh untuk cari keburukan dan kelemahan yg ad pada individu lain"

--> " jangan mudah untuk kata seseorang itu jahat sebb dia x berkopiah dan berjibab, dan jangan pula cepat mengaku diri kite baek kerna serban putih di kepala dan purdah yg menutup raut muka kite"



No comments:

Post a Comment